Klantreis optimalisatie

Hulp nodig met het optimaliseren van de klantreis?

De klantreis is de ‘reis’ die een klant doormaakt vanaf het moment dat hij of zij voor het eerst kennis neemt van jouw organisatie, tot ver nadat een aankoop heeft plaatsgevonden. Hierbij loopt een klant normaal gesproken een aantal fases door voordat een aankoop wordt gedaan. Wanneer een aankoop eenmaal is voltooid kan het zomaar zo zijn dat het een lange periode duurt voordat de klant weer bij jouw organisatie terugkomt. Als de klant al terugkomt… 

Door de verschillende fases die een klant doorloopt visueel weer te geven krijg je inzicht in de contactmomenten die klanten met jouw organisatie hebben. Wanneer je ook nog eens met klanten in gesprek gaat om te achterhalen hoe zij deze contactmomenten ervaren en dit voor verschillende doelgroepen doet, ben je een heel eind op weg om deze reis te optimaliseren. Dit is waar het tijdens onze Klantreis Check om draait.

Optimaliseren klantreizen

Wij creëren optimale klantreizen

De optimale klantreis is waar online marketing samenkomt met sales en support. Geen growth hacks of snelle oplossingen. Wel bezig zijn met de vraag; hoe verzorgen we als organisatie continu de beste service aan onze klanten – hoe bieden we onze klanten de beste service, tijdens de hele klantreis?

Wij gebruiken data-analyse, klant- en doelgroeponderzoek en innovatieve technologieën, om kritieke punten in jouw klantreis te vinden. Vervolgens zetten we onze marketing-expertise in om de optimale klantreis op te zetten. Of het nu gaat om het optimaliseren van websites, het implementeren van effectieve advertentiestrategieën of het creëren van gepersonaliseerde content, wij zorgen ervoor dat elk contactmoment een positieve ervaring wordt! Zo helpen we jou met het opbouwen van langdurige relaties met je klanten.

Zo creëren wij optimale klantreizen

Klantreis check

Klantreis check

- Mappen van de klantreis
- Buyer persona's opzetten
- Onderzoek naar klantbeleving
- Online Marketing Analyse

Klantreis planning

Planning

- Welke kanalen worden ingezet?
- Welke marketinginspanningen voeren we uit?
- KPI's en doelstellingen

Klantreis Evaluatie

Klantreis evaluatie

- Evaluatie van gemaakte stappen
- Reflectie van de samenwerking
- Plannen van nieuwe klantreis check

Klantreis uitvoering

Uitvoering

- Uitvoeren van het plan
- Onderzoek naar klantbeleving en tevredenheid
- Analyse van resultaten

BEN JIJ KLAAR OM DE BESTE KLANTREIS OP TE ZETTEN?

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Adres
Postadres
Email
Telefoonnummer