Customer Journey Map template
Wil je weten hoe de 'reis' van je klanten eruitziet?
Download het gratis Customer Journey Map template om de reis van je klanten in kaart te brengen. Vanaf het eerste moment dat ze je leren kennen tot ver nadat ze je klant zijn geworden. Jij weet altijd hoe je je klanten kunt helpen!
Waarom je klantreis in kaart brengen?
Leer je klanten kennen: Ontdek welke acties je klanten ondernemen, welke pijnpunten ze ervaren en hoe je ze kunt helpen.
Je klanten helpen: Je lost problemen op voor je klanten. En dat doe je niet alleen met je producten of diensten. Je voegt waarde toe bij elk contactmoment!
Optimaliseer de klantreis: Identificeer knelpunten in de customer journey en herken hoe je deze knelpunten kunt wegnemen.
Groei met je klanten mee: Optimaliseer continu de klantreis. Je zult zien dat je niet alleen groeit in omzet, maar ook in de relatie met je klanten.

Geen tijd, of zin, om zelf een Customer Journey Map te maken?

Mythes over sociale-mediamarketing: Wat je in 2023 niet meer moet geloven
Eén ding is zeker, sociale media blijven en dat geldt ook voor social-mediamarketing. Natuurlijk heeft zelfs de meest ervaren Online Marketeer een aantal social-media overtuigingen

Aan de slag met Google Ads
Aan de slag met Google Ads! Google Ads is hét online advertentieplatform om je producten en/ of diensten te verkopen. Google heeft zo’n groot netwerk

5 tips voor het opstellen van de juiste buyer persona’s
Buyer persona’s geven inzicht in de wensen, behoeften, demografie, uitdagingen en doelen van je doelgroep. Dit maakt het makkelijker voor jou om content te ontwikkelen