Wil jij weten hoe de ‘reis’ van jouw klanten er uit ziet?
Download de gratis Customer Journey Map template om de reis van je klanten te mappen. Van het eerste moment dat ze je leren kennen, tot ver nadat ze klant bij je zijn geworden. Jij weet altijd hoe je je klanten kan helpen!
Waarom customer journey mapping?
Leer je klanten kennen: Ontdek welke acties je klanten nemen, welke pijnpunten ze ervaren, en hoe jij ze hierbij kan helpen. Help je klanten: Jij lost problemen op voor je klanten. En dat doe je niet alleen met je producten of diensten. Jij voegt waarde toe bij ieder contactmoment! Optimaliseer de klantreis: Identificeer knelpunten in de klantreis, en herken hoe je deze knelpunten wegneemt.
Groei met je klanten: Blijf continu bezig met het optimaliseren van de klantreis. Je zal zien dat je niet alleen groeit in omzet, maar ook in de relatie met je klanten.
Eén ding is zeker, sociale media blijven en dat geldt ook voor social-mediamarketing. Natuurlijk heeft zelfs de meest ervaren Online Marketeer een aantal social-media overtuigingen
Buyer persona’s geven inzicht in de wensen, behoeften, demografie, uitdagingen en doelen van je doelgroep. Dit maakt het makkelijker voor jou om content te ontwikkelen